Începe unde ești. Începe chiar acum. Folosește-te de ceea ce ai. Fă tot ce poți pentru a fi fericită.

Pentru minte:

1. Respiră adânc.

Inspiră profund și expiră complet de 10 ori. Respirația profundă îți încetinește gândurile, îți relaxează sistemul nervos și te ajută să fii în conexiune cu tine însăți.

2. Folosește o mantră personalizată pentru a îți schimba mentalitatea.

Exemplu: "Și asta va trece", "Pot trece singură peste asta, puterea este la mine". Mantra canalizează fluxul de energie prin circuitul minte-corp și te ajută să îți calmezi sistemul nervos și mintea.

3. Exprimă-ți dragostea.

Scrie un mesaj unei persoane dragi și spune-i cât de mult ții la ea. Comunicarea emoțiilor pozitive scade hormonii stresului, colesterolul rău și tensiunea arterială și întărește imunitatea.

4. Explorează aromele vindecătoare.

Plantele precum rozmarinul, lavanda și salvia ne pot îmbunătăți starea de spirit.

5. Permite-ți să fii.

Acceptă toate sentimentele, stările, grijile legate de situația actuală. Sunt reale fie că îți place, fie că nu. Acceptarea situației în care te afli este primul pas pentru a te simți mai fericită.

Pentru corpul tău:

6. Învață să râzi mai mult.

Râsul este incredibil - un medicament gratuit excelent care îți îmbunătățește starea de spirit, îți ameliorează stresul și tensiunea.

7. Relaxează-ți corpul.

Stai prea mult pe scaun? Ridică-te puțin, inspiră profund și în timp ce expiri întinde-ți corpul.

8. Fă-ți un masaj.

Folosește ulei de cocoș sau de susan pe piele și masează-ți zona brațelor, a gâtului, clavicula, picioarele, abdomenul, tâmplele.

9. Fă o baie relaxantă.

Creează-ți acasă propriul spa - folosește uleiuri parfumate, sare de baie, spumă și tot ce mai vrei tu. Aprinde lumânări și dă play muzicii tale preferate.

10. Mănâncă cu o atenție sporită.

Evită televizorul, telefonul, tableta - orice dispozitiv. Încearcă să te bucuri de mâncare, să îți dai seama de gusturi și de texturi.

11. Oferă îmbrățișări.

Îmbrățișează oamenii dragi, partenerul de cuplu, animalul de companie sau chiar pe tine însăți.

Pentru spiritul tău:

12. Oprește-te și fii atentă la ce se întâmplă în jurul tău.

Când ieși la plimbare în parc acordă o atenție deosebită zgomotelor: ciripesc păsările, se aud copiii râzând? Observă lumea și frumusețea din jurul tău.

13. Fă-ți o listă cu lucruri pentru care să fii recunoscătoare.

Îți vei da seama că sunt atât de multe. Amintește-ți că 8 milioane de oameni nu au suficientă hrană pentru a duce o viață sănătoasă și activă.

14. Ieși afară și deconectează-te.

Petrece timp în aer liber. Nu folosi telefonul în această perioadă.

15. Petrece timp cu prietenii.

Socializarea este un secret al celor mai longevivi oameni din lume. Ieși în oraș cu oamenii dragi cel puțin o dată pe săptămână.

 

Sursa: kudika.ro

Sursa foto: Free-Photos de la Pixabay

Opinii

Nici o opinie la aceasta pagina.

Părerea ta contează.